Известие

Collapse
No announcement yet.

Как се сваля централната конзола?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Как се сваля централната конзола?

    Колеги, имам изгорели крушки, и трябва да ги подменя, свалих частта м/у седалките, но другата не можах!
    Свалих горните духалки и развих шестограмите зад тях, извадих касетофона и шестограмите м/у двете части.
    Та кажете как става и какво пропускам?
    Благодаря.

  • #2
    Махаш и врътките за климатика и под двете крайни има едни миниатюрни винтчета. които съвсем леко да си дръпнал ако ги забравиш, вече са изкъртени

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от badmadafaka Покажи съобщение
      Махаш и врътките за климатика и под двете крайни има едни миниатюрни винтчета. които съвсем леко да си дръпнал ако ги забравиш, вече са изкъртени
      Бая дърпах но мислех че няма нужда да се свалят , че държат друго зад конзолата
      Пу, е утре ще ги доразвия и тях. Но не я свалих, а ако са изкъртени не би ли трябвало да излезне конзолата?
      Мерси!

      Comment


      • #4
        Е ако не си чул изпукване не са изкъртени... Общо са двата шестограма зад централната духалка, двата долу под продължението между седалките и тези две под крайните врътки.

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от badmadafaka Покажи съобщение
          Е ако не си чул изпукване не са изкъртени... Общо са двата шестограма зад централната духалка, двата долу под продължението между седалките и тези две под крайните врътки.
          Свалих Я !...сега искам да сваля и километража и оборотомера...някакви скрити заигравки дали има там?
          Целта е оbновление на поиздрасканото от употреба и подмяна на крушки

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от _power_ Покажи съобщение
            сега искам да сваля и километража и оборотомера...някакви скрити заигравки дали има там?
            Не, само развиваш двата шестограма с No.5 и вадиш навън. Препоръчвам ти да си свалиш волана на най-долна и най-издърпана позиция, че може леко да ти пречи конзолката му.
            Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
            Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от b_angelov Покажи съобщение
              Не, само развиваш двата шестограма с No.5 и вадиш навън. Препоръчвам ти да си свалиш волана на най-долна и най-издърпана позиция, че може леко да ти пречи конзолката му.
              Мерси отново на всички отзовали се!
              Ясно е че ще имам питанки и щ
              е пиша тук за да не пускам 1000-да теми.

              Comment


              • #8
                Всички лампи са подменени, конзолата е пребоядисана в черно , премахнах и гнусния махагонов пакет
                Утре километража и оборотомера са на дневен ред

                Comment


                • #9
                  Дай снимка да видим конзолата как си я направил, че тая пластмаса е слабото място на интериора на тези коли - надира се заради измисленото си покритие като дъвка...
                  Даже дали не е лошо да пуснем една тема, всеки да си покаже как се е "справил" със средната си конзола...

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от badmadafaka Покажи съобщение
                    Дай снимка да видим конзолата как си я направил, че тая пластмаса е слабото място на интериора на тези коли - надира се заради измисленото си покритие като дъвка...
                    Даже дали не е лошо да пуснем една тема, всеки да си покаже как се е "справил" със средната си конзола...
                    Мен покритието не ме озори, то се изми със коресилин
                    Проблемно беше лепилото отгоре с което са лепили махагоновата селяния.
                    Снимки по-късно днес!

                    Comment


                    • #11
                      Е, снимки само на готовия продукт скоро, днес излезнах без телефон и апарат...
                      Обаче нови два въпроса
                      Причина пасажерския прозорец да се вдига от неговия си бутон но да не слиза и да е напълно оперативен от вратата на шофьора?
                      И парното (бентилатора) ту работи ту спира..?
                      Идей?

                      Comment


                      • #12
                        Има ли нещо,което да работи в тази кола?
                        Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
                        ALFA GTV 98'-155hp,2.0 T.Spark

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от _power_ Покажи съобщение
                          Причина пасажерския прозорец да се вдига от неговия си бутон но да не слиза и да е напълно оперативен от вратата на шофьора?
                          Това ми се чине да е от копчето му. Разглоби, отвори, поизчисти го от мизериите, понапръскай го с WD40, сглобявай и пробвай какви си ги свършил.

                          Първоначално публикувано от _power_ Покажи съобщение
                          И парното (бентилатора) ту работи ту спира..?
                          Идей?
                          Слаба връзка при бушоните, или при куплунгите на кабела на вентилатора, врътката или реостата му. Може да е от пластинките на самата врътка. Същия проблем го имам и аз на Пежото, но ме мързи да го правя.
                          Може и да е от износени четки на електродвигателя, но ме съмнява.
                          Last edited by b_angelov; d.m.y г., 21:21.
                          Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
                          Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от oinotnA Покажи съобщение
                            Има ли нещо,което да работи в тази кола?
                            Всичко работи, просто не е обръщано внимание и само е карана Като пример днес си смених и счупения водач на шофьорската врата сега е чук
                            Следващата седмица влиза за ремъци,ролки и масла + пълен преглед на окачването и започва даването на газ!
                            Няма да се побърквам, в крайна сметка съм я взел за градска и улична
                            Което ме навежда на мисълта...купувам гараж на Дондуков или В.Левски (пресечката с Дондуков)

                            ---------- Post added at 21:47 ---------- Previous post was at 21:30 ----------

                            Първоначално публикувано от b_angelov Покажи съобщение
                            Това ми се чине да е от копчето му. Разглоби, отвори, поизчисти го от мизериите, понапръскай го с WD40, сглобявай и пробвай какви си ги свършил.



                            Слаба връзка при бушоните, или при куплунгите на кабела на вентилатора, врътката или реостата му. Може да е от пластинките на самата врътка. Същия проблем го имам и аз на Пежото, но ме мързи да го правя.
                            Може и да е от износени четки на електродвигателя, но ме съмнява.
                            Toва с ВД-то го направих и беше безуспешно
                            Прав си за бутона ще купя един и ще пробвам!
                            При бушоните всичко изглежда тип топ! всички бушони и релета бяха извадени днес напръскани с контактен спрей и забодени обратно.
                            Пластините на врътката изглеждат като нови пък и ако бяха те само определена скорост щеше да бяга.
                            Следващия уиикенд купона продължава

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от badmadafaka Покажи съобщение
                              Дай снимка да видим конзолата как си я направил, че тая пластмаса е слабото място на интериора на тези коли - надира се заради измисленото си покритие като дъвка...
                              Даже дали не е лошо да пуснем една тема, всеки да си покаже как се е "справил" със средната си конзола...
                              Да оспамя и аз темата. Моята конзола също е надрана, а като допълнителен бонус някакъв ароматизатор (предполагам) се е разтекъл върху нея. Сега има две симпатични нагърчени лентички и драскотини.
                              Та мисълта ми е - след като махна покритието с какво мога да я покрия отново? До момента се сещам само за спрей или карбоново фолио. Не знам как ще се получи с фолиото - имам известни опасения, че ще вляза директно в темата "селски тунинг". Някакви други идеи?
                              Alfa Romeo GTV 2.0 16V '99

                              Comment

                              Working...
                              X